HOME > ČLÁNEK
Adresář Obaláře
OBALÁŘSKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM
OBALY
 
 : DODAVATELÉ Přidat
 : PRODUKTY
 : POPTÁVKY Přidat
 : NABÍDKY
 : PRACOVNÍ MÍSTA
 : NOVINKY
 : PORADNA
 : DISKUZE
 : O projektu
 : Napište nám
 : Inzerce
  PŘIHLÁŠENÍ  
  IČO  
  Heslo  
  CZ SK  
Nevíte heslo?
 


 Sešívačky.cz

 Sešívačky a kartonážní
 spony. E-SHOP

 www.sesivacky.cz

 Josef Kihlberg
 Výrobce kartonážních
 sešívaček.

 www.josef-kihlberg.eu

 MEZGER GmbH
 Německý specialista
 na šití kartonů.

 www.mezger.cz

 
  Edituj článek  
 
  Každý veletrh musí nabídnout něco nového!  
     
  Autor: M.I.P.  
  Datum: 23.2.2004  
     
     
 

Veletrh Reklama, Polygraf 2004 (3.3.-5.3. 2004 - Výstaviště Holešovice) přinese tradiční firmy, osobnosti z řad světového i českého marketingu i novinku v podobě Sekce Digital Vision. Obalářský sektor bude v rámci Polygrafu zastoupen následujícími členy AdresářeObaláře.cz :

 




Společnost M.I.P. Group, tradiční pořadatel veletrhu Reklama hlásí oproti loňskému roku nárůst vystavovatelů, kterých v loňském roce bylo více než 300.
Veletrh narostl i z hlediska doprovodného programu, kde se v letošním roce objeví několik novinek. Na veletrhu se představí zajímavé osobnosti, čeští a zahraniční odborníci.

Novinky lze zařadit do dvou kategorií, jedná se o výrobce reklamy ? signmaking, a druhá kategorie monitoruje nejnovější technologické trendy a postupy - digitální fotografie a využití digitálních technologií.

Tradice veletrhu - signmaking
Svým zastoupením na veletrhu signmaking opravdu dokazuje svoji sílu. Stejně jako v předchozích letech obsadí signmakeři levé křídlo Průmyslového paláce, přičemž nomenklatura vystavovatelů zní jako kompletní průřez oborem signmakingu.

Novinka veletrhu ? Digital Vision
Když jsme jako pořadatelé již jedenáctého ročníku uvažovali o veletrhu a jeho dalším zaměření, zkoumali jsme návštěvnickou strukturu a názory vystavovatelů. Vysledovali jsme velký zájem profesionálních fotografů a zájemců o digitální fotografii. Je to logické. Na veletrhu se představují ti největší z řad velkoformátových tiskařů. Vidět, co se dál děje s fotografií v moderním reklamním průmyslu, je bezesporu motivující a zajímavé pro všechny profesionály. Vystavuje zde i řada fotobank, zájem fotografů setkat se s nimi je také značný. Možná by mohl někdo namítat, že je zde již zavedený veletrh fotografie. Našim záměrem ale není konkurovat, přebírat nápady, oslovovat širokou veřejnost nebo přebírat vystavovatelé či vytvářet něco, co již zde máme. Moderní reklama se bez fotografie a profesionálních zařízení neobejde. To je fakt. A věřím, že takto na to nahlíží řada odborníků i vystavovatelů, kteří přijali naši nabídku představit se zde. Fotografie nás provází řadou různorodých činností. K reklamě fotografie patří od doby, kdy bylo možné ji technologicky využívat. K letošním vystavovatelům patří společnosti jako Canon, Minolta, Olympus nebo avizovaná účast společnosti Fujifilm.

Soutěž Kalendář roku
Vzhledem ke stále se zvyšujícím nárokům na kvalitu, design a kreativitu v celé škále reklamního a marketingového mixu a tradici vydávání nástěnných kalendářů připravila společnost M.I.P. Group společně s Kolegiem Typografie již 4. ročník soutěže o nejlepší kalendář roku.
Tato soutěž je určena českým i zahraničním firmám, které vydávají, tisknou nebo zadávají výrobu nástěnných kalendářů. Cílem soutěže je podpora kreativity, tiskové a grafické úrovně kalendářů v ČR. Manažerka projektu Helena Vonková ze společnosti M.I.P. Group říká: ?Za dobu svého trvání se účast v soutěži stala bez nadsázky prestižní záležitostí a účastní se jí klíčové společnosti. Soutěž Kalendář roku vnímám jako výjimečný projekt, který umožní společnostem prezentovat jejich filozofii na vysoké úrovni. Těší mě kvalita přihlášených prací a zájem odborné veřejnosti?. Do soutěže se v tomto roce přihlásily například společnosti: BVV, Česká spořitelna, ČEZ, Česká pojišťovna, Metrostav, PPF, Skanska, Škoda Auto, Auto Styl, Unipetrol, Unilever a mnoho dalších.
?Bude to tedy zajímavá ukázka kreativity, fotografické dovednosti a také grafického a tiskařského zpracování?, dodává Helena Vonková.

Výstava, kterou musíte vidět - Ladislav Kamarád, dokonalost fotografie na velkých formátech
V rámci veletrhu se představí fotograf a horolezec Ladislava Kamarád. Nás velice těší, že na letošním veletrhu Reklama, Polygraf 2004 budou mít návštěvníci možnost shlédnout další přehlídku jeho velkoplošných fotografií. Za výrazné podpory společnosti Hewlett Packard budou moci shlédnout řadu zajímavých snímků z Čech nebo z dalekých exotických zemí.
Ladislav Kamarád bytostně touží po dokonalosti. Jeho nároky na technologické zpracování dat jdou až na hranici technologických možností. Je sice přesvědčen, že tisková reprodukce nedokáže nikdy z důvodu fyzikálních omezení dosáhnout dynamiky podání diapozitivu, nicméně věří, že při maximálním využití všech možností techniky ve všech pracovních krocích může velkoplošná reprodukce dosáhnout velmi vysoké kvality.

Fokus na fotografii v reklamě - doprovodný program veletrhu
Naším záměrem je nejenom představit firmy z oboru, ale také nabídnout něco navíc ? v tomto případě věříme, že odborné diskuse přinesou řadu zajímavých názorů, pohledy odborníků i možnost diskuse širší odborné veřejnosti na aktuální témata. Když jsme uvažovali o nové sekci Digital Vision, bylo nám od počátku jasné, že musíme také připravit odborné přednášky a semináře. Věříme, že se nám alespoň z části podařilo naše představy naplnit. Těmto diskusím věnujeme první den veletrhu, který se nese ve znamení hlavního tématu ?Fotografie v reklamě?.
První den se věnuje zejména reklamní fotografii a tomu, nakolik ovlivnila dějiny reklamy a co se s ní děje v současnosti. Zajímá vás, jak fotografie funguje v soudobé reklamě? Jaké největší osobnosti má reklamní fotografie u nás? Jakými způsoby se dá využít i zneužít? Co dělají s reklamní fotkou fotobanky a jaké jsou současné trendy na českém trhu? O tom všem bude pojednávat program prvního dne, postavený tak, že se v něm prolínají témata od historie fotografie přes právní a psychologické aspekty jejího použití až po kreativitu ve fotografii. Jednotlivým tématům se bude věnovat zejména profesor Vojtěchovský, dalšími přednášejícími a moderátory budou například Mgr. Andrea Čapková, Filip Winter, zástupci reklamních agentur, představitelé fotobank a zadavatelé.
Česká pobočka mezinárodní tiskařské firmy Océ navíc v rámci oficiálních doprovodných soutěží pořádá soutěž na grafické zpracování polepu firemních vozidel divize Océ Display Graphics Supplier. Vítězný návrh polepu bude na veletrhu vytištěn a představen. Soutěží se o velice hodnotné ceny, hlavní cenou je například digitální fotoaparát Olympus mju Ferrari (více na www.reklama-fair.cz).

?Veletrh dostává další impuls,? zdůrazňuje obchodní ředitelka M.I.P. Group, Monika Hrubalová.
Toto tvrzení potvrzuje i fakt, že několik států podpoří účast svých firem na veletrhu. Pro rok 2004 podporu obdrží například maďarští podnikatelé. O obdobných krocích uvažuje pro rok 2005 Rakousko, Polsko nebo Německo.
?A ještě jedna věc, která mě těší. A tou je zájem východoevropských podnikatelů, převážně z Ruska a Ukrajiny? dodává Hrubalová.

Oficiální doprovodné soutěže
Další položky ze seznamu doprovodných soutěží veletrhu už znáte z předchozích ročníků. Uskuteční se 4. ročník soutěže o kreativitu reklamních předmětů Hvězda 3D reklamy, kterou pořádá Asociace 3D reklamy ve spolupráci se Strategií, 4. ročník soutěže Kalendář roku o nejlepší nástěnný kalendář, vyhlašované Kolegiem Typografie spolu se společností M.I.P. Group za mediální podpory Strategie, a další ročník soutěže Český direkt, kterou pořádá ADMAZ, profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v direct marketingu a v zásilkovém obchodu (spolupořadateli jsou opět M.I.P. Group a Strategie).
Vyhlášení Český direkt proběhne první den od 14 hodin, jako součást doprovodného programu společně s diskusí o českém direkt marketingu, vyhlášení Hvězdy 3D reklamy bude 3. března ve večerních hodinách, Duhový paprsek bude vyhlášen v rámci Večera signmakingu, 4. března v klubu Duplex od 19 hodin, a Kalendář roku v rámci Forum Reklama 4. března od 15 hodin. Současně nominované práce všech soutěží budou vystavené v rámci veletrhu ve foyer.

Forum Reklama ? doprovodný program veletrhu
Jen ve zkratce: První den veletrhu pod záštitou ASPV proběhne diskuse na téma ?Proč rádio?.
Obchodováním s interaktivní reklamou nás provede Karel Janoušek, následovat bude již zmiňovaná diskuse na téma ?Zařazení DM v rámci marketingových komunikací?, s vyhlášením soutěže Český direkt.
V odpoledních hodinách se bude diskutovat o českém výstavnictví a jeho postavení v rámci Evropy.
Druhý den se diskuse zahájí tématem ?Speciální cílové skupiny v reklamě, Děti jako aktéři a cílová skupina reklamy, Žena v reklamě-stále stejný stereotyp, Senioři v nesprávném opomíjení?. Celý tento blok je pod garancí České marketingové společnosti.
Následuje ?Využití B2B informací v CRM ? firemní klientela?, ?Využití marketingových informačních systémů v péči o zákazníka ? firemní trh?. Tento diskusní blok je pod garancí společnosti Hoppensted Bonnier Information.
Jedno s diskusních témat je věnováno problematice Sales promotion a pohledu na rozdíly mezi reklamou a PR. Zajímavým bude také diskusní panel pod názvem ?Rizika a příležitosti v mobilním marketingu?, který připravuje společnost Tuesday Business Network, nebo pohled na Regionální deníky pod záštitou Vltavy Labe Press.
Podrobné informace o diskusních panelech a přednášejících naleznete v pozvánce pro obchodníky nebo na oficiálních stránkách veletrhu (www.reklama-fair.cz).

Na veletrhu se pokřtí několik novinek z právě připravovaných knížek vydavatelství Grada Publishing.
K těm nejzajímavějším bude bezesporu patřit křest knížky Lestra Wundermana ?Direct marketing?.
První den proběhne také křest knížky ?Veletrhy, výstavy?, kterou společně sepsaly Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová a Jana Girgašová.
Veletrh přinese i maratón oceněných světových a českých reklamních spotů. Společnost M.I.P. Group a Bison&Rouse připravila pod názvem ?Reklamní kino? promítání spotů ze soutěží v Cannes, Portorože, Epica, nebo z tuzemských soutěží Effie a Zlatá Pecka.

Událost veletrhu
Direct marketing očima jeho tvůrce.
Na veletrh Reklama, Polygraf 2004 přijede osobnost světového marketingu pan Lester Wunderman, zakladatel pojmu ?direct marketing?, označovaný za lídra a legendu světové reklamy, nebo také otce direct marketingu.
Hned první den, tedy 3. března od 15 hodin bude pokřtěna knížka pana Lestra Wundermana, pod názvem ?Direct marketing?. Po této ojedinělé akci proběhne tisková konference s autorem. Svoje názory a postoj k současnému marketingu, představí pan Wunderman druhý den veletrhu, tedy 4. března od 11 hodin. Věříme, že si nenecháte tuto ojedinělou příležitost ujít.

Návštěvníci ?dělají? veletrh veletrhem
Na veletrh zveme 15 tisíc tuzemských odborníků z oboru a nově 1500 adres velkých zahraničních (evropských) zadavatelů,? říká ke složení návštěvnického spektra Monika Hrubalová. Kromě tradiční reklamní kampaně v odborných periodikách, outdoorové reklamy za podpory společnosti Akzent Media, nebo reklamy na lavičkách společnosti AD Net, jiných elektronických médiích, připravujeme samostatnou přílohu v deníku Mladá Fronta Dnes. Důraz klademe hlavně na personifikované pozvání českých zadavatelů, pracovníků marketingových oddělení, reklamních, produkčních nebo mediálních agentur.
Více profilovat by se měla rovněž návštěvnická obec letošního ročníku. ?Chceme posílit odborný charakter veletrhu a máme zájem o návštěvníky, kteří se některými z oborů profesionálně zabývají?, říká Hrubalová. ?Cena vstupenky (200 Kč) eliminuje běžné laiky. Padesátiprocentní slevu dostanou všichni prostřednictvím již uváděné pozvánky pro obchodníky, nebo jako přílohu ve všech souvisejících odborných časopisech. Co se týče škol, účast je otevřená jenom školám z oboru. Vystavovatelé nemají zájem o všeobecně otevřenou výstavu, kvantita nikdy nemůže nahradit kvalitu?, uzavírá Hrubalová.




  PŘIDÁNÍ KOMENTÁŘE
Vaše jméno Povinné Text Povinné
Kontaktní email Povinné
Titulek příspěvku

   Zaškrtněte pro náhled nebo nechte prázdné po zveřejnění.
 
     
     
 
Copyright © Ing. Kuda Pavel 2002 - 2012 Prohlížením obsahu akceptujete podmínky uvedené ZDE Aktualizace: 17.12.2017 MAPA SERVERU